Przydzielanie zadań innym użytkownikom

  1. Na pasku narzędziowym kliknij opcję Nowe zadanie.

  2. W polu Do wpisz nazwę użytkownika, a następnie naciśnij klawisz Enter. Czynność tę należy powtórzyć dla kolejnych użytkowników. W razie potrzeby wpisz nazwy użytkowników w polach DW i UDW.

    lub

    Aby wybrać nazwy użytkowników lub zasoby z listy, kliknij na pasku narzędziowym ikonę Adres w celu dodania użytkowników przy użyciu Selektora adresów. Aby uzyskać więcej informacji o sposobie używania Selektora adresów, zobacz Korzystanie z Selektora adresów.

  3. Określ planowaną datę rozpoczęcia zadania oraz planowaną datę i godzinę jego ukończenia.

  4. Wpisz temat.

  5. (Opcjonalnie) Wpisz priorytet zadania.

    Priorytet zadania może składać się ze znaku oraz cyfry, np. A1, C2, B lub 3.

  6. Wpisz opis zadania.

  7. (Opcjonalnie) Kliknij kartę Opcje wysyłania, aby określić inne opcje, np. nadać zadaniu wysoki priorytet, zażądać odpowiedzi od odbiorców.

  8. Kliknij przycisk Wyślij na pasku narzędziowym.

Aby uzyskać więcej informacji, patrz sekcja Informacje prawne.