Na pasku narzędziowym kliknij opcję .
W polu wpisz nazwę użytkownika, a następnie naciśnij klawisz Enter. Czynność tę należy powtórzyć dla kolejnych użytkowników. W razie potrzeby wpisz nazwy użytkowników w polach i .
lub
Aby wybrać nazwy użytkowników lub zasoby z listy, kliknij na pasku narzędziowym ikonę w celu dodania użytkowników przy użyciu Selektora adresów. Aby uzyskać więcej informacji o sposobie używania Selektora adresów, zobacz Korzystanie z Selektora adresów.
Określ planowaną datę rozpoczęcia zadania oraz planowaną datę i godzinę jego ukończenia.
Wpisz temat.
(Opcjonalnie) Wpisz priorytet zadania.
Priorytet zadania może składać się ze znaku oraz cyfry, np. A1, C2, B lub 3.
Wpisz opis zadania.
(Opcjonalnie) Kliknij kartę , aby określić inne opcje, np. nadać zadaniu wysoki priorytet, zażądać odpowiedzi od odbiorców.
Kliknij przycisk na pasku narzędziowym.
Aby uzyskać więcej informacji, patrz sekcja Informacje prawne.