Zmiana nazwy wyświetlanej kontaktu

Nazwa wyświetlana jest nazwą, która jest wyświetlana po rozpoczęciu wpisywania w polu Do (lub DW lub UDW) wiadomości. Gdy zaczniesz pisać nazwę, np. „Te”, funkcja automatycznego kończenia nazw wypełnia dalszą część nazwą z książki adresowej, np. „Teresa Nowak”. Jeżeli jednak w książce adresowej będą dwie Teresy Nowak, jedna z księgowości i jedna z produkcji, może być trudno ustalić, która nazwa z automatycznego kończenia nazw została wstawiona, chyba że zechcesz przyjrzeć się bliżej właściwościom.

Wyświetlaną nazwę można zmienić w taki sposób, aby można było łatwo ustalić, która nazwa została wstawiona przez funkcję automatycznego kończenia nazw. Jeżeli na przykład korespondujesz tylko z Teresą Nowak z księgowości, możesz zmienić wyświetlaną nazwę na Teresa-księgowość.

  1. Kliknij na pasku nawigacyjnym kartę Kontakty.

  2. Kliknij książkę adresową, w której chcesz zmodyfikować kontakt.

  3. Kliknij dwukrotnie kontakt.

  4. Wpisz nową nazwę w polu Nazwa wyświetlana.

  5. Kliknij przycisk Zapisz i zamknij.

Aby uzyskać więcej informacji, patrz sekcja Informacje prawne.