Jeśli administrator programu GroupWise włączył opcję uwierzytelniania przy użyciu protokołu LDAP i wyłączył opcję zmiany hasła LDAP w programie GroupWise WebAccess, może się okazać, że do zmiany hasła trzeba będzie użyć innej aplikacji. Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z administratorem programu GroupWise.
Na stronie głównej programu WebAccess kliknij ikonę , a następnie kliknij pozycję .
Kliknij kartę .
W polu wpisz hasło, które chcesz zmienić.
W polu wpisz nowe hasło.
W polu wpisz nowe hasło ponownie, a następnie kliknij przycisk .
Zmiana hasła użytkownika w programie GroupWise WebAccess powoduje zmianę hasła dostępu do skrzynki pocztowej w systemie GroupWise. Oznacza to, że użytkownik logując się do skrzynki pocztowej używa zawsze tego samego hasła niezależnie od tego, czy używa programu GroupWise WebAccess, czy innej wersji klienta programu GroupWise.
Aby uzyskać więcej informacji, patrz sekcja Informacje prawne.