Tworzenie wiadomości e-mail

  1. Na pasku narzędziowym kliknij ikonę Poczta.

  2. W polu Do wpisz nazwę użytkownika i naciśnij klawisz Enter. Po rozpoczęciu wpisywania nazwy funkcja automatycznego kończenia nazw spróbuje ją dopasować i dokończyć. Czynność tę należy powtarzać dla kolejnych użytkowników. Jeśli to konieczne, wpisz nazwy użytkowników w polach DW i UDW.

    lub

    Aby wybrać nazwy użytkowników z listy, na pasku narzędziowym kliknij ikonę Adres, znajdź i wybierz każdego użytkownika, po czym kliknij odpowiednio opcję Do, DW lub UDW. Następnie kliknij przycisk OK.

  3. Wpisz temat.

  4. Wpisz wiadomość.

    Po kliknięciu karty Opcje wysyłania można określić wiele opcji, między innymi opcję nadania wiadomości wysokiego priorytetu lub opcję żądania odpowiedzi od odbiorcy.

  5. Można też dodać załączniki, klikając opcję Załącz.

  6. Kliknij przycisk Wyślij na pasku narzędziowym.

Aby uzyskać więcej informacji, patrz sekcja Informacje prawne.