Tworzenie reguły podstawowej

  1. Na stronie głównej programu WebAccess kliknij ikonę Opcje , a następnie kliknij pozycję Opcje.

  2. Kliknij opcję Reguły.

  3. Wybierz typ reguły, którą chcesz utworzyć.

  4. Kliknij przycisk Utwórz, aby wyświetlić formularz tworzenia reguły.

  5. Wpisz nazwę w polu Nazwa reguły.

  6. Aby dodatkowo ograniczyć przesyłki objęte regułą, ustaw odpowiednie opcje w sekcji Zdefiniuj warunek opcjonalny.

    Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Opis pól reguł.

  7. Zdefiniuj działania, jakie mają być wykonywane przez regułę.

    Niektóre działania, takie jak Przenieś do folderu lub Odpowiedz, wymagają podania dodatkowych informacji.

  8. Kliknij przycisk Zapisz.

Aby reguła działała, musi być dostępna. Patrz Włączanie lub wyłączanie reguły.

Aby uzyskać więcej informacji, patrz sekcja Informacje prawne.