Tworzenie reguły przekazywania wszystkich wiadomości na inne konto

  1. Na stronie głównej programu WebAccess kliknij ikonę Opcje , a następnie kliknij pozycję Opcje.

  2. Kliknij opcję Reguły.

  3. Wybierz opcję Przekaż z menu rozwijanego pola Typ, a następnie kliknij przycisk Utwórz.

  4. Wpisz nazwę w polu Nazwa reguły, taką jak reguła przekazywania.

  5. Użyj funkcji Definiowanie opcjonalnych warunków, aby rozbudować tworzoną regułę o poszczególne kryteria.

    • W pierwszym polu warunku wybierz opcję Do. To nakaże regule sprawdzenie wiersza Do: w każdej przychodzącej przesyłce.

    • W drugim polu warunku wybierz opcję Odpowiada. To zasugeruje regule, że tekst w wierszu Do: przychodzącej przesyłki musi pasować do tekstu wpisanego w następnym polu warunku.

    • W ostatnim polu warunku wpisz swoje nazwisko, tak jak jest wyświetlane w polu Do: wiadomości e-mail. Na przykład: gsmith@corporate.com.

  6. Wpisz adres, na który mają być przekazywane przesyłki, w polu Do.

  7. Wpisz temat, jaki mają mieć przekazane przesyłki, na przykład „Przekazane”.

  8. (Opcjonalnie) Wpisz treść wiadomości dla wszystkich przekazanych przesyłek.

  9. Kliknij przycisk Zapisz. Upewnij się, że obok reguły jest wstawiony znacznik wyboru, co wskazuje, że jest ona włączona, a następnie kliknij przycisk Zamknij.

Aby uzyskać więcej informacji, patrz sekcja Informacje prawne.