Zarządzanie zasobami

Zasoby są to pozycje, które można rezerwować na spotkania lub do innych celów. W skład zasobów mogą wchodzić pokoje, projektory, samochody i inne. Administrator programu GroupWise definiuje zasoby, nadając im nazwy identyfikacyjne i przypisując je dowolnemu użytkownikowi. Zasoby mogą być uwzględniane przy wyszukiwaniu wolnych terminów — na tej samej zasadzie, co użytkownicy. Identyfikatory zasobów wprowadza się w polu Do.

Użytkownik przypisany do zarządzania zasobami jest ich właścicielem. Właściciel zasobu odpowiada za akceptowanie i odrzucanie spotkań dotyczących zasobu. Jest to możliwe, jeśli posiada on pełne prawa pełnomocnictwa dla danego zasobu. Posiadacz zasobu może włączyć odbieranie powiadomień o spotkaniach dotyczących tego zasobu.

Wszystkie zasoby w folderze kontaktów są oznaczone jako Zasób. Kliknięcie zasobu powoduje wyświetlenie widoku zasobu.

Aby uzyskać więcej informacji, patrz sekcja Informacje prawne.