Najprostszym sposobem umieszczenia przesyłek w folderze listy zadań jest przeniesienie ich z innych folderów. Na przykład możesz odebrać spotkanie na zebraniu, na którym masz przedstawić krótką prezentację. To spotkanie możesz dodać do folderu listy zadań, tak by przypominało o zbliżającej się prezentacji.
Otwórz folder zawierający przesyłkę, którą chcesz dołączyć do zadania, a następnie otwórz ją.
Kliknij opcję
.Kliknij folder listy zadań.
Do przenoszenia zadań w górę i w dół listy służą strzałki znajdujące się w prawym rogu strony listy zadań.
Otwórz ostatnio przeniesiony element, klikając opcję
.Wybierz opcję
i wybierz termin realizacji.Kliknij przycisk
.W kalendarzu przesyłki są wyświetlane z polem wyboru po lewej stronie. Po zakończeniu przesyłki na liście zadań można ją oznaczyć jako zakończoną, zaznaczając odpowiednie pole wyboru.
Aby uzyskać więcej informacji, patrz sekcja Informacje prawne.