Przenoszenie przesyłek z innego folderu do folderu listy zadań

Najprostszym sposobem umieszczenia przesyłek w folderze listy zadań jest przeniesienie ich z innych folderów. Na przykład możesz odebrać spotkanie na zebraniu, na którym masz przedstawić krótką prezentację. To spotkanie możesz dodać do folderu listy zadań, tak by przypominało o zbliżającej się prezentacji.

  1. Otwórz folder zawierający przesyłkę, którą chcesz dołączyć do zadania, a następnie otwórz ją.

  2. Kliknij opcję Przenieś.

  3. Kliknij folder listy zadań.

    Do przenoszenia zadań w górę i w dół listy służą strzałki znajdujące się w prawym rogu strony listy zadań.

  4. Otwórz ostatnio przeniesiony element, klikając opcję Lista zadań.

  5. Wybierz opcję Aktywuj termin listy zadań i wybierz termin realizacji.

  6. Kliknij przycisk Zapisz.

W kalendarzu przesyłki są wyświetlane z polem wyboru po lewej stronie. Po zakończeniu przesyłki na liście zadań można ją oznaczyć jako zakończoną, zaznaczając odpowiednie pole wyboru.

Aby uzyskać więcej informacji, patrz sekcja Informacje prawne.