Umieszczanie przesyłki w folderze współużytkowanym

  1. Z poziomu listy folderów otwórz współużytkowany folder, w którym ma zostać umieszczona przesyłka.

  2. W górnej części listy przesyłek kliknij pozycję Opublikuj, aby wyświetlić formularz wiadomości.

  3. Wpisz temat i treść wiadomości.

    W polu Temat oraz w treści wiadomości można wstawić lokalizacje witryn sieci Web lub adresy URL.

  4. (Opcjonalnie) Kliknij opcję Sprawdź pisownię, aby sprawdzić pisownię w wiadomości.

  5. (Opcjonalnie) Kliknij opcję Załącz, aby do wiadomości załączyć pliki. Aby funkcja ta działała, przeglądarka musi obsługiwać załączniki.

  6. Kliknij przycisk Opublikuj, aby dodać wiadomość do folderu współużytkowanego.

Aby uzyskać więcej informacji, patrz sekcja Informacje prawne.