Planowanie notek przypomnienia dla innych użytkowników

  1. Na pasku narzędziowym kliknij opcję Notka przypomnienia.

  2. W polu Do wpisz nazwę użytkownika, a następnie naciśnij klawisz Enter. Czynność tę należy powtórzyć dla kolejnych użytkowników. W razie potrzeby wpisz nazwy użytkowników w polach DW i UDW.

    lub

    Aby wybrać nazwy użytkowników lub zasoby z listy, kliknij na pasku narzędziowym ikonę Adres w celu dodania użytkowników przy użyciu Selektora adresów. Aby uzyskać więcej informacji o sposobie używania Selektora adresów, zobacz Korzystanie z Selektora adresów.

  3. W polu Data rozpoczęcia wpisz datę pojawienia się tej notki przypomnienia w kalendarzach odbiorców.

    Po kliknięciu karty Opcje wysyłania można określić wiele opcji, między innymi opcję nadania notce przypomnienia wysokiego priorytetu lub opcję żądania odpowiedzi od odbiorcy.

  4. Wpisz temat i treść notki przypomnienia.

  5. Kliknij przycisk Wyślij na pasku narzędziowym.

Aby uzyskać więcej informacji, patrz sekcja Informacje prawne.