Wysyłanie wiadomości telefonicznej

Wiadomość telefoniczna to rodzaj notki, którą można wysłać do innych użytkowników GroupWise w celu powiadomienia ich o otrzymanych podczas ich nieobecności telefonach. Wiadomości telefoniczne są przechowywane w skrzynkach pocztowych odbiorców. Nie można odpowiadać na telefon bezpośrednio z wiadomości telefonicznej.

  1. W skrzynce pocztowej lub kalendarzu kliknij strzałkę listy rozwijanej znajdującą się obok przycisku Poczta, a następnie kliknij opcję Telefon.

  2. W polu Do wpisz nazwę użytkownika, a następnie naciśnij klawisz Enter. Czynność tę należy powtarzać dla kolejnych użytkowników.

    lub

    Aby wybrać nazwy użytkowników z listy, na pasku narzędziowym kliknij ikonę Adres. Aby uzyskać więcej informacji o sposobie używania Selektora adresów, zobacz Korzystanie z Selektora adresów.

  3. Wpisz nazwisko, nazwę firmy oraz numer telefonu rozmówcy.

  4. Wpisz treść wiadomości.

    W razie potrzeby można zmienić czcionkę tekstu wiadomości. Więcej informacji można znaleźć w dokumencie Zmienianie czcionki w widoku HTML.

  5. Kliknij przycisk Wyślij na pasku narzędziowym.

Aby uzyskać więcej informacji, patrz sekcja Informacje prawne.