Wiadomość telefoniczna to rodzaj notki, którą można wysłać do innych użytkowników GroupWise w celu powiadomienia ich o otrzymanych podczas ich nieobecności telefonach. Wiadomości telefoniczne są przechowywane w skrzynkach pocztowych odbiorców. Nie można odpowiadać na telefon bezpośrednio z wiadomości telefonicznej.
W skrzynce pocztowej lub kalendarzu kliknij strzałkę listy rozwijanej znajdującą się obok przycisku
, a następnie kliknij opcję .W polu
wpisz nazwę użytkownika, a następnie naciśnij klawisz Enter. Czynność tę należy powtarzać dla kolejnych użytkowników.lub
Aby wybrać nazwy użytkowników z listy, na pasku narzędziowym kliknij ikonę Korzystanie z Selektora adresów.
. Aby uzyskać więcej informacji o sposobie używania Selektora adresów, zobaczWpisz nazwisko, nazwę firmy oraz numer telefonu rozmówcy.
Wpisz treść wiadomości.
W razie potrzeby można zmienić czcionkę tekstu wiadomości. Więcej informacji można znaleźć w dokumencie Zmienianie czcionki w widoku HTML.
Kliknij przycisk
na pasku narzędziowym.Aby uzyskać więcej informacji, patrz sekcja Informacje prawne.