Foldery współużytkowane

Folder współużytkowany to zwykły folder w folderze osobistym, który jest udostępniony innym użytkownikom. Można utworzyć nowy folder i udostępnić go innym. Można również udostępnić istniejący folder z folderu osobistego. Użytkownik wybiera, z kim będzie współużytkować folder i jakie prawa zostaną nadane poszczególnym osobom. Następnie użytkownicy mogą umieszczać wiadomości w folderze współużytkowanym, przeciągać do folderu istniejące przesyłki, a także tworzyć wątki dyskusji. Nie można współużytkować folderów systemowych: katalogu osobistego, kosza oraz Prace w toku.

Umieszczenie dokumentu w folderze współużytkowanym nie oznacza automatycznego nadania innym użytkownikom, współużytkującym ten folder, praw do edytowania danego dokumentu. Aby mogli oni edytować dokument, należy nadać im prawa do edycji, klikając opcję Foldery, a następnie klikając kartę Współużytkowanie folderu.

Aby uzyskać więcej informacji, patrz sekcja Informacje prawne.