Odzyskiwanie przesyłki umieszczonej w koszu

Klient programu GroupWise dla systemu Windows oferuje opcję automatycznego opróżniania kosza po upływie określonej liczby dni. Jeżeli ta opcja została ustawiona — albo przez użytkownika albo przez administratora programu GroupWise — przesyłki w koszu są automatycznie usuwane po określonej liczbie dni i nie będzie ich można zobaczyć w kliencie GroupWise WebAccess.

Aby odzyskać przesyłki z folderu Kosz:

  1. Kliknij folder Kosz.

  2. Zaznacz przesyłkę, a następnie kliknij przycisk Odzyskaj u góry listy przesyłek.

    lub

    Kliknij dwukrotnie przesyłkę, aby ją otworzyć, a następnie kliknij przycisk Odzyskaj.

Odzyskana przesyłka jest umieszczana w folderze, z którego została usunięta. Jeśli folder ten już nie istnieje, przesyłka jest umieszczana w skrzynce pocztowej.

Aby uzyskać więcej informacji, patrz sekcja Informacje prawne.