Praca w charakterze pełnomocnika innego użytkownika jest możliwa tylko wtedy, gdy udzielił on odpowiedniego pełnomocnictwa na swojej liście praw dostępu. Użytkownik będący właścicielem skrzynki pocztowej może nadać każdemu użytkownikowi z tej listy inny zakres praw dostępu do informacji znajdujących się w kalendarzu i wiadomościach. Przykładowo jeśli użytkownik chce zezwolić innym osobom na przeglądanie informacji o swoich spotkaniach (przydatne przy wyszukiwaniu wolnych terminów), powinien przyznać im prawo odczytu spotkań.
Na stronie głównej programu WebAccess kliknij ikonę
, a następnie kliknij pozycję .Kliknij opcję
.Aby dodać funkcję do listy, kliknij przycisk
.Wpisz użytkownika w polu
lub użyj opcji , aby wybrać użytkownika.Wybierz prawa, które mają zostać nadane użytkownikowi.
Odczytywanie: Czytanie otrzymywanych przez użytkownika przesyłek. Pełnomocnicy nie mają dostępu do folderu kontaktów niezależnie od otrzymanych pełnomocnictw.
Zapis: Tworzenie i wysyłanie elementów w imieniu udzielającego pełnomocnictwa, z użyciem jego podpisu (jeśli został zdefiniowany). Przypisywanie kategorii elementom, zmienianie tematu elementów, wykonywanie na elementach opcji z listy zadań.
Odbiór moich ostrzeżeń: Odbieranie tych samych alarmów, które otrzymuje użytkownik. Odbieranie alarmów jest obsługiwane tylko wtedy, gdy pełnomocnik i użytkownik należą do tego samego urzędu pocztowego.
Odbiór moich powiadomień: Otrzymywanie powiadomień, gdy użytkownik odbiera przesyłki. Odbieranie powiadomień jest obsługiwane tylko wtedy, gdy pełnomocnik i użytkownik należą do tego samego urzędu pocztowego.
Modyfikacja opcji/reguł/folderów: Zmienianie opcji w skrzynce pocztowej użytkownika. Pełnomocnik może zmieniać każdą opcję, łącznie z prawami dostępu przyznawanymi innym użytkownikom. Jeśli pełnomocnik posiada również prawa dostępu do poczty, może wówczas tworzyć lub modyfikować foldery.
Odczyt przesyłek zaznaczonych jako prywatne: Odczytywanie elementów, które zostały oznaczone przez użytkownika jako prywatne. Jeśli użytkownik nie przyzna tego prawa pełnomocnikowi, wszystkie prywatne przesyłki będą dla niego niedostępne.
Kliknij przycisk
.Powtórz czynności od etap 3 do etap 6, aby dodać kolejnych użytkowników.
Na liście praw dostępu można wybrać opcję
, przydzielając prawa wszystkim użytkownikom z książki adresowej. Jeśli na przykład użytkownik chce, aby wszyscy użytkownicy mieli prawo do odczytu jego poczty, może przydzielić prawo odczytu opcji Dostęp dla wszystkich użytkowników.Aby usunąć użytkownika z listy praw dostępu, kliknij opcję
obok jego nazwy.Kliknij przycisk
.Aby uzyskać więcej informacji, patrz sekcja Informacje prawne.