Dodawanie i usuwanie nazw pełnomocników i praw na liście praw dostępu właściciela skrzynki pocztowej

Praca w charakterze pełnomocnika innego użytkownika jest możliwa tylko wtedy, gdy udzielił on odpowiedniego pełnomocnictwa na swojej liście praw dostępu. Użytkownik będący właścicielem skrzynki pocztowej może nadać każdemu użytkownikowi z tej listy inny zakres praw dostępu do informacji znajdujących się w kalendarzu i wiadomościach. Przykładowo jeśli użytkownik chce zezwolić innym osobom na przeglądanie informacji o swoich spotkaniach (przydatne przy wyszukiwaniu wolnych terminów), powinien przyznać im prawo odczytu spotkań.

  1. Na stronie głównej programu WebAccess kliknij ikonę Opcje , a następnie kliknij pozycję Opcje.

  2. Kliknij opcję Pełnomocnictwa dostępu.

  3. Aby dodać funkcję do listy, kliknij przycisk Dodaj pozycję.

  4. Wpisz użytkownika w polu Imię i nazwisko lub użyj opcji Selektor adresów, aby wybrać użytkownika.

  5. Wybierz prawa, które mają zostać nadane użytkownikowi.

    Odczytywanie: Czytanie otrzymywanych przez użytkownika przesyłek. Pełnomocnicy nie mają dostępu do folderu kontaktów niezależnie od otrzymanych pełnomocnictw.

    Zapis: Tworzenie i wysyłanie elementów w imieniu udzielającego pełnomocnictwa, z użyciem jego podpisu (jeśli został zdefiniowany). Przypisywanie kategorii elementom, zmienianie tematu elementów, wykonywanie na elementach opcji z listy zadań.

    Odbiór moich ostrzeżeń: Odbieranie tych samych alarmów, które otrzymuje użytkownik. Odbieranie alarmów jest obsługiwane tylko wtedy, gdy pełnomocnik i użytkownik należą do tego samego urzędu pocztowego.

    Odbiór moich powiadomień: Otrzymywanie powiadomień, gdy użytkownik odbiera przesyłki. Odbieranie powiadomień jest obsługiwane tylko wtedy, gdy pełnomocnik i użytkownik należą do tego samego urzędu pocztowego.

    Modyfikacja opcji/reguł/folderów: Zmienianie opcji w skrzynce pocztowej użytkownika. Pełnomocnik może zmieniać każdą opcję, łącznie z prawami dostępu przyznawanymi innym użytkownikom. Jeśli pełnomocnik posiada również prawa dostępu do poczty, może wówczas tworzyć lub modyfikować foldery.

    Odczyt przesyłek zaznaczonych jako prywatne: Odczytywanie elementów, które zostały oznaczone przez użytkownika jako prywatne. Jeśli użytkownik nie przyzna tego prawa pełnomocnikowi, wszystkie prywatne przesyłki będą dla niego niedostępne.

  6. Kliknij przycisk Zapisz.

  7. Powtórz czynności od etap 3 do etap 6, aby dodać kolejnych użytkowników.

    Na liście praw dostępu można wybrać opcję Dostęp dla wszystkich użytkowników, przydzielając prawa wszystkim użytkownikom z książki adresowej. Jeśli na przykład użytkownik chce, aby wszyscy użytkownicy mieli prawo do odczytu jego poczty, może przydzielić prawo odczytu opcji Dostęp dla wszystkich użytkowników.

  8. Aby usunąć użytkownika z listy praw dostępu, kliknij opcję Usuń użytkownika obok jego nazwy.

  9. Kliknij przycisk Zamknij.

Aby uzyskać więcej informacji, patrz sekcja Informacje prawne.