Zmiana hasła

Aby można było uzyskać dostęp do skrzynki pocztowej programu GroupWise z poziomu klienta WebAccess, musi ona mieć ustawione hasło. Możliwe, że administrator programu GroupWise ustawił to hasło podczas konfigurowania konta GroupWise. Mając dostęp do klienta programu GroupWise dla systemu Windows, można samodzielnie ustawić początkowe hasło skrzynki pocztowej zgodnie z procedurą opisaną w sekcji Przypisywanie hasła do skrzynki pocztowej w rozdziale Rozpoczęcie pracy w podręczniku użytkownika klienta programu GroupWise 18.

Aby zmienić hasło do skrzynki pocztowej w programie WebAccess:

  1. Kliknij ikonę Opcje , a następnie kliknij pozycję Opcje.

    Kliknij kartę Hasło.

  2. Podaj dotychczasowe hasło, a następnie dwukrotnie wpisz nowe hasło w celu jego potwierdzenia.

  3. Kliknij opcję Zapisz, a następnie Zamknij.

Zależnie od poziomu zabezpieczeń skonfigurowanego przez administratora programu GroupWise dla urzędu pocztowego mogą być potrzebne dodatkowe informacje na temat haseł. Więcej informacji można znaleźć w dokumencie Zarządzanie hasłami do skrzynek pocztowych.

Aby uzyskać więcej informacji, patrz sekcja Informacje prawne.