Opis limitu czasu w·programie GroupWise WebAccess

Niektóre czynności, takie jak otwieranie lub wysyłanie przesyłek, powodują generowanie wywołania serwera Web. Inne, takie jak przewijanie listy przesyłek, tworzenie wiadomości bez jej wysyłania lub czytanie tematów Pomocy, nie generują wywołania serwera Web. Jeśli klient GroupWise WebAccess pozostaje bezczynny przez pewien czas lub będzie wykonywał czynności, które nie spowodują wygenerowania wywołania, wymusi on wylogowanie użytkownika. Działanie takie nie tylko zabezpiecza pocztę elektroniczną, ale również gwarantuje efektywną pracę serwera sieci Web i programu GroupWise WebAccess.

Domyślny limit czasu oczekiwania na zalogowanie wynosi 20 minut. Administrator programu GroupWise może zmienić limit czasu obowiązujący w systemie GroupWise organizacji użytkownika. Aby nigdy nie przekroczyć limitu czasu, można wybrać opcję Remember Me (Zapamiętaj mnie) dla swojego loginu.

Próba wykonania jakiejś operacji po wylogowaniu powoduje wygenerowanie prośby o ponowne zalogowanie się.

Aby w skrzynce pocztowej były zawsze najnowsze informacje, a limit czasu nie był często przekraczany, należy kliknąć ikonę Sprawdź nowe wiadomości.

UWAGA:Aby powrócić do pracy po przekroczeniu limitu czasu, musisz prawidłowo się uwierzytelnić. Jeżeli nie zalogujesz się prawidłowo, tworzona wcześniej wiadomość może wydawać się utracona. Użyj klawiatury, aby powrócić do okna zapisanej wiadomości (np. przyciskami Alt + lewa strzałka w systemie Windows).

Aby uzyskać więcej informacji, patrz sekcja Informacje prawne.