Korzystanie z wyszukiwania wolnych terminów do sprawdzania dostępności

  1. W tworzonym spotkaniu wpisz nazwy użytkowników i identyfikatory zasobów w polu Do.

  2. W polu Data rozpoczęcia podaj pierwszy możliwy dzień zebrania.

  3. Określ czas trwania zebrania.

  4. Kliknij kartę Wyszukiwanie wolnych terminów.

    Na karcie Wyszukiwanie wolnych terminów można wykonać następujące zadania:

    Sprawdzić, dla których uczestników występuje konflikt spotkań: nazwy uczestników, dla których występuje konflikt dotyczący wybranej godziny, są wyświetlane jako przekreślone w sekcji Do.

    Zmienić czas spotkania: kliknij nową pozycję w kalendarzu, aby zaplanować spotkanie na inną godzinę.

    Podświetlić spotkania dla wybranego użytkownika: w sekcji Do kliknij nazwę użytkownika, którego spotkania chcesz podświetlić.

    Wyłączyć wyświetlanie spotkań wybranego użytkownika: kliknij ikonę obok użytkownika, którego spotkania mają zostać ukryte.

    Wyświetlić spotkania wszystkich użytkowników: kliknij opcję Pokaż spotkanie, aby wyświetlić wszystkie spotkania dla każdego użytkownika w sekcji Do.

    Zaktualizować kalendarz o aktualne spotkania: kliknij przycisk Aktualizuj, aby wyświetlić bieżące spotkania dla każdego użytkownika w sekcji Do.

    Przejść do innej daty w kalendarzu: kliknij ikonę strzałki w lewo lub strzałki w prawo , aby przejść do innej daty w kalendarzu.

  5. Aby usunąć użytkownika lub zasób z listy, kliknij kartę Spotkanie. W polu Do kliknij nazwę użytkownika lub zasób do usunięcia, a następnie naciśnij klawisz Delete.

    Procedura ta jest przydatna przy wyszukiwaniu wolnej sali konferencyjnej, ponieważ pozwala na objęcie wyszukiwaniem kilku sal jednocześnie i późniejsze usunięcie sal, które nie będą wykorzystane.

  6. Zakończ tworzenie spotkania, a następnie kliknij przycisk Wyślij.

Aby uzyskać więcej informacji, patrz sekcja Informacje prawne.