W tworzonym spotkaniu wpisz nazwy użytkowników i identyfikatory zasobów w polu
.W polu
podaj pierwszy możliwy dzień zebrania.Określ czas trwania zebrania.
Kliknij kartę
.Na karcie
można wykonać następujące zadania:Sprawdzić, dla których uczestników występuje konflikt spotkań: nazwy uczestników, dla których występuje konflikt dotyczący wybranej godziny, są wyświetlane jako przekreślone w sekcji
.Zmienić czas spotkania: kliknij nową pozycję w kalendarzu, aby zaplanować spotkanie na inną godzinę.
Podświetlić spotkania dla wybranego użytkownika: w sekcji
kliknij nazwę użytkownika, którego spotkania chcesz podświetlić.Wyłączyć wyświetlanie spotkań wybranego użytkownika: kliknij ikonę obok użytkownika, którego spotkania mają zostać ukryte.
Wyświetlić spotkania wszystkich użytkowników: kliknij opcję
, aby wyświetlić wszystkie spotkania dla każdego użytkownika w sekcji .Zaktualizować kalendarz o aktualne spotkania: kliknij przycisk
, aby wyświetlić bieżące spotkania dla każdego użytkownika w sekcji .Przejść do innej daty w kalendarzu: kliknij ikonę strzałki w lewo lub strzałki w prawo , aby przejść do innej daty w kalendarzu.
Aby usunąć użytkownika lub zasób z listy, kliknij kartę
. W polu kliknij nazwę użytkownika lub zasób do usunięcia, a następnie naciśnij klawisz Delete.Procedura ta jest przydatna przy wyszukiwaniu wolnej sali konferencyjnej, ponieważ pozwala na objęcie wyszukiwaniem kilku sal jednocześnie i późniejsze usunięcie sal, które nie będą wykorzystane.
Zakończ tworzenie spotkania, a następnie kliknij przycisk
.Aby uzyskać więcej informacji, patrz sekcja Informacje prawne.