W tworzonym spotkaniu wpisz nazwy użytkowników i identyfikatory zasobów w polu .
W polu podaj pierwszy możliwy dzień zebrania.
Określ czas trwania zebrania.
Kliknij kartę .
Na karcie można wykonać następujące zadania:
Sprawdzić, dla których uczestników występuje konflikt spotkań: nazwy uczestników, dla których występuje konflikt dotyczący wybranej godziny, są wyświetlane jako przekreślone w sekcji .
Zmienić czas spotkania: kliknij nową pozycję w kalendarzu, aby zaplanować spotkanie na inną godzinę.
Podświetlić spotkania dla wybranego użytkownika: w sekcji kliknij nazwę użytkownika, którego spotkania chcesz podświetlić.
Wyłączyć wyświetlanie spotkań wybranego użytkownika: kliknij ikonę obok użytkownika, którego spotkania mają zostać ukryte.
Wyświetlić spotkania wszystkich użytkowników: kliknij opcję , aby wyświetlić wszystkie spotkania dla każdego użytkownika w sekcji .
Zaktualizować kalendarz o aktualne spotkania: kliknij przycisk , aby wyświetlić bieżące spotkania dla każdego użytkownika w sekcji .
Przejść do innej daty w kalendarzu: kliknij ikonę strzałki w lewo lub strzałki w prawo , aby przejść do innej daty w kalendarzu.
Aby usunąć użytkownika lub zasób z listy, kliknij kartę . W polu kliknij nazwę użytkownika lub zasób do usunięcia, a następnie naciśnij klawisz Delete.
Procedura ta jest przydatna przy wyszukiwaniu wolnej sali konferencyjnej, ponieważ pozwala na objęcie wyszukiwaniem kilku sal jednocześnie i późniejsze usunięcie sal, które nie będą wykorzystane.
Zakończ tworzenie spotkania, a następnie kliknij przycisk .
Aby uzyskać więcej informacji, patrz sekcja Informacje prawne.