Żądanie odpowiedzi na wysyłane przesyłki
Nadawca przesyłki może zażądać odpowiedzi od odbiorcy. W programie GroupWise WebAccess do przesyłki zostaje wówczas dodane zdanie z prośbą o odpowiedź, a ikona w skrzynce pocztowej odbiorcy zmienia się na podwójną strzałkę.
Żądanie odpowiedzi na wszystkie wysyłane przesyłki
-
Aby zażądać odpowiedzi na wszystkie wysyłane przesyłki, kliknij ikonę , a następnie wybierz pozycję .
-
Kliknij kartę .
-
Określ, kiedy chcesz otrzymywać odpowiedź.
Na komputerze odbiorcy obok wiadomości wyświetlana jest
. Jeśli wybierzesz opcję , u góry wiadomości pojawi się zdanie: „Prośba o odpowiedź: Kiedy wygodnie”. Po wybraniu opcji , u góry wiadomości wyświetlone zostanie zdanie „Prośba o odpowiedź: do XX/XX/XX”.
-
Kliknij kolejno przyciski > .
Żądanie odpowiedzi na pojedynczą przesyłkę
-
Aby zażądać odpowiedzi na pojedynczą przesyłkę, otwórz widok przesyłki, a następnie kliknij kartę .
-
Określ, kiedy chcesz otrzymywać odpowiedź.
Na komputerze odbiorcy obok wiadomości wyświetlana jest
. Jeśli wybierzesz opcję , u góry wiadomości pojawi się zdanie: „Prośba o odpowiedź: Kiedy wygodnie”. Po wybraniu opcji , u góry wiadomości wyświetlone zostanie zdanie „Prośba o odpowiedź: do XX/XX/XX”.
-
Kliknij przycisk .
Aby uzyskać więcej informacji, patrz sekcja Informacje prawne.