Żądanie odpowiedzi na wysyłane przesyłki

Nadawca przesyłki może zażądać odpowiedzi od odbiorcy. W programie GroupWise WebAccess do przesyłki zostaje wówczas dodane zdanie z prośbą o odpowiedź, a ikona w skrzynce pocztowej odbiorcy zmienia się na podwójną strzałkę.

Żądanie odpowiedzi na wszystkie wysyłane przesyłki

  1. Aby zażądać odpowiedzi na wszystkie wysyłane przesyłki, kliknij ikonę Opcje , a następnie wybierz pozycję Opcje.

  2. Kliknij kartę Opcje wysyłania.

  3. Określ, kiedy chcesz otrzymywać odpowiedź.

    Na komputerze odbiorcy obok wiadomości wyświetlana jest ikona prośby o odpowiedź . Jeśli wybierzesz opcję Kiedy wygodnie, u góry wiadomości pojawi się zdanie: „Prośba o odpowiedź: Kiedy wygodnie”. Po wybraniu opcji W przeciągu X dni, u góry wiadomości wyświetlone zostanie zdanie „Prośba o odpowiedź: do XX/XX/XX”.

  4. Kliknij kolejno przyciski Zapisz > Zamknij.

Żądanie odpowiedzi na pojedynczą przesyłkę

  1. Aby zażądać odpowiedzi na pojedynczą przesyłkę, otwórz widok przesyłki, a następnie kliknij kartę Opcje wysyłania.

  2. Określ, kiedy chcesz otrzymywać odpowiedź.

    Na komputerze odbiorcy obok wiadomości wyświetlana jest ikona prośby o odpowiedź . Jeśli wybierzesz opcję Kiedy wygodnie, u góry wiadomości pojawi się zdanie: „Prośba o odpowiedź: Kiedy wygodnie”. Po wybraniu opcji W przeciągu X dni, u góry wiadomości wyświetlone zostanie zdanie „Prośba o odpowiedź: do XX/XX/XX”.

  3. Kliknij przycisk Wyślij.

Aby uzyskać więcej informacji, patrz sekcja Informacje prawne.