Współużytkowanie istniejącego kalendarza z innymi użytkownikami

  1. Na liście folderów kliknij prawym przyciskiem myszy kalendarz, który ma być współużytkowany, a następnie przycisk Udostępnij.

  2. Wybierz opcję Współużytkowanie z.

  3. W polu Nazwa rozpocznij wpisywanie nazwy użytkownika.

  4. Kiedy nazwa użytkownika pojawi się w polu, kliknij przycisk Dodaj użytkownika, aby przenieść go na Listę współużytkowania.

  5. (Opcjonalnie) Kliknij przycisk Selektor adresów, aby użyć Selektora adresów w celu dodania użytkowników.

    Aby uzyskać więcej informacji o sposobie używania Selektora adresów, zobacz Korzystanie z Selektora adresów.

  6. Zaznacz opcje dostępu dla każdego użytkownika.

  7. Powtarzaj kroki od etap 3 do etap 6 dla każdego użytkownika, z którym folder ma być współużytkowany.

  8. Kliknij opcję Zapisz, a następnie Zamknij.

Aby uzyskać więcej informacji, patrz sekcja Informacje prawne.